ECTS-database Plantijn Hogeschool
  
 

2 Elektromechanica - 2TCA - Onderdelen - Bedrijfsmanagement
  

O.O. heeft componenten: Ja
O.O. bestaat uit componenten Statistiek
Industriële marketing
Afstudeerrichting: EM:Elektromechanica
Code: 00345
Academiejaar: 2008-2009
Programmajaar: 2
Periode binnen het modeltraject: M:
Aantal studiepunten: 4
Wegingscoëfficient: 4
Totaal aantal contacturen: 50
Totaal studietijd: 104
Examencontract: mogelijk
Deliberatie: mogelijk
Vrijstelling of overdracht: mogelijk
Lector(en): Geubels Rudi


 


COMPETENTIEGERICHTE LEERDOELEN
 Dit opleidingsonderdeel draagt in het bijzonder bij tot het realiseren van volgende opleidingsdoelen (eindtermen)

Algemene competenties

  • EM101 De student kan nauwgezet, op een zelfstandige wijze, strategisch/efficiênt denken en verantwoord handelen in een multidisciplinaire omgeving van de beroepscontext.
  • EM104 De student kan multidisciplinaire opdrachten projectmatig aanpakken.
  • EM107 De student kan, op basis van zijn multidisciplinaire en afstudeerspecifieke kennis, communicatie met opdrachtgevers/klanten/ontwikkelaars/productiemedewerkers ontwikkelen en onderhouden.
Algemene beroepsgerichte competenties
  • EM210 De student kan via analyse van relevante fysische gegevens, tot oplossingen komen.
  • EM211 De student kan, vanuit technische, economische en functionele specificaties, oplossingen voorstellen en kan hierbij een gefundeerde keuze maken uit alternatieven.
Beroepsspecifieke competenties
  • EM351 De student is in staat om het totale product te bekijken vanuit verschillende marketingaspecten (4P's) om te komen tot het opstellen van een gepast marketingplan in een B2B omgeving.

SPECIFIEKE DOELSTELLINGEN
  • Zie fiche statistiek
  • Zie fiche industriële marketing

VEREISTE BEGINCOMPETENTIES
Opleidingsonderdelen waarvoor voorafgaand credits dienen behaald te zijn
  • Geen

Opleidingsonderdelen die vooraf dienen gevolgd te zijn
  • Zie fiche industriële marketing

Andere begincompetenties
  • Zie fiche statistiek
  • Zie fiche industriële marketing